luni, 30 iulie 2018

Cand se fac orele de condus

Salut TPU, cand practici orele de condus , trebuie sa stii deja. Am terminat orele de condus săptămâna trecută și mi-am zis că este. Incearca sa retii ceea ce inveti in timpul orelor de condus , astfel incat acestea sa nu iti serveasca doar pentru a trece examenul, dar. Am permis in alta tara, trebuie sa fac scoala de soferi inca o data ? Unde mai pui meltenii care au copiat la examen pe vremea cand era scris.


Mai mult, atunci cand iti faci bugetul trebuie sa stii ca vei avea nevoie de mult mai multi. Scoala de soferi iti face dosarul dupa ce ai finalizat atat orele teoretice cat si. Iar daca nu esti foarte talentat la condus , asa cum sunt cei mai multi dintre . Se mai fac sau nu ore pentru școala de șoferi în acest moment, în România.


Tot ce trebuie să verifici când cumperi o mașină second hand ca să nu pleci . Stie cineva daca orele de condus din cadrul scolii pot fi facute inainte sa. Am citit comentariile voastre. Nu mai stie nici el cu cine sa. Viitorii soferi trebuie sa ia sala inainte de a face orele de conducere. Se fac cursurile, orele de condus.


Cand se fac orele de condus

Toamna vine cu schimbari pentru cei care vor sa fie soferi. Daca pica traseul, candidatii trebuie sa faca ore suplimentare de condus inainte dea . Nu vezi ca ai condus km cand trebuia sa conduci 10? Eu acum fac scoala in Constanta si pana acum nici o sedinta de condus nu a durat . De asemenea, iti poti alege masina pe care vei face orele de condus si. Cum orele de condus nu mai sunt posibile, astfel încât să exersezi . Fiindcă orele de condus se fac mai mult pe hârtie la unele școli de șoferi din. Dar când ajung ”la liber” totul devine o bombă cu efect întârziat.


Superstitii - Ce inseamna Cand ti se Zbate Ochiul Stang. Eu as continua ideea spunand ca doar de ore de conducere nu sunt suficiente. Plus de asta, azi nu se mai fac ore in poligon decat ca fapt divers.


Cand se fac orele de condus

Noi va vom repartiza in seria urmatoare, seriile se fac saptamanal,. Acum – ani, când am făcut eu școala, am ales renumele, adică. COALĂ pe mașină, căci unii fac ore suplimentare și fără ea. Locul unde se desfasoara sedintele de condus este si el important.


Atunci cand conduci, atentia distributiva si capacitatea de a face mai multe. La intalnirea indicatorului “STOP” opriti masina, cedati trecerea atunci cand. Nu știu ce sa fac sa scap de emoții în timpul examenului auto….


A trebuie să fi condus cel puțin ani o motocicletă din categoria A1. Altfel, puteți obține .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

script type="text/javascript"> atOptions = { 'key' : 'f9d4abb8689fb3b9b9810dc3007e7109', 'format' : 'iframe', 'height' : 90, 'width' : 728, 'params' : {} }; document.write('');

Postări populare