miercuri, 11 iulie 2018

Ce fac daca expira certificatul fiscal

Ce fac daca expira certificatul fiscal

Mai conteaza ca certificatul fiscal expira luni, il mai folosesc undeva? Nu e nimic, dar fa o compunere mai detaliata sa poti primi raspunsurile corecte. Expirare de zile contract vanzare cumparare. Nelamurire certificat fiscal - Forumul Softpedia postări apr.


Ce se întamplă când cumpărătorul circulă cu mașina pe. Mai multe rezultate de la forum. Fostul propietar mi-a scos certificat fiscal insa daca a venit sezonul rece nu am mai avut timp.


Legislatie, acte, vama motociclism. Ce fac in cazul asta? Trebuie sa il caut din nou prin Cluj sa-mi mai dea un fiscal ? Din cate stiu e cam o luna, ce se intampla daca stau sa zicem luni? Ideea e ca certificatul fiscal eliberat de circa financiara a vanzatorului a. Deci, in cazul in care iti expira certificatul ca esti cascat, platesti . Cand se elibereaza certificatul fiscal , acesta se refera nu doar la. Răspunsuri Avocatnet.


Ce fac daca expira certificatul fiscal

Eu vreau sa trec masina pe numele meu , de asta o bag . Am cumparat o masina si nu imi da. Schimbări pentru șoferi! Cum se va face înmatricularea în.


Trebuie ştampilat de ambele organe fiscale , al vânzătorului şi al cumpărătorului. In plus, doar persoana inscrisa in certificatul de inmatriculare poate sa il ia. Eroare Digisigner One: Lantul de inceredere al certificatului selectat este incomplet, invalid sau.


Ce fac daca expira certificatul fiscal

La semnarea declaratiilor fiscale imi apare mesajul Cel putin o semnatura are probleme. Ce trebuie sa fac pentru raportarea prin SIUI? Cum trebuie sa procedez daca intampin probleme in instalarea certificatului digital?


Programarile online la serviciile de inmatriculari se fac de obicei pe site-urile gen. Dacă certificatul are două părți, va trebui să le predați pe amândouă. Daca expira se va scoate altul. Unele țări din UE pot solicita și alte documente înainte de a vă . Evita sa mergi singur atunci cand faci tranzactia si evita sa faci acest lucru.


Valabilitatea certificatelor de atestare fiscală pe perioada stării de. Termenul de valabilitate al certificatelor de atestare fiscală care expiră pe perioada stării de. Palaz (PMP): „Se întâmplă ca viața, chiar dacă ești președinte, să .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

script type="text/javascript"> atOptions = { 'key' : 'f9d4abb8689fb3b9b9810dc3007e7109', 'format' : 'iframe', 'height' : 90, 'width' : 728, 'params' : {} }; document.write('');

Postări populare