marți, 8 ianuarie 2019

Cat costa ora de curatenie 2019

Cat costa ora de curatenie 2019

Astfel incat, ne-am gandit sa . Cat se plateste ora de. Servicii curătenie. Obține Oferte de preț pentru Curățenie la Domiciliu. Din ce-am inteles, este undeva intre si 1lei pe sedinta , la camere, dar… astept si opiniile voastre.


Cat costa ora de curatenie 2019

Poate sa imi spuna si mie cineva cam cat ar costa curatenia de. Angajez MENAJERA,o zi pe saptamina,SAMBATA,pt gatit, curatenie si calcat, program ore pe zi,dupa-amiaza,in zona Arcul de Triumf,pentru o singura . Cât costă serviciile de curățenie ușoară? Bucuresti, Sectorul Ieri 22:26. De multe ori însă, rolul de menajeră nu presupune doar curățenia în anumite spații,. Nu ai un program fix și tariful va fi, de obicei, pe oră sau pe.


Am o rudă mai îndepărtată care prestează munci fizice pe la diverși cetățeni. Mai exact e femeie de serviciu la câteva firme mici, iar unuia . Lista preturi curatenie la domiciliu, birouri, spatii comerciale. Pe cei pe care i-am intrebat, mi-au spus ca ofera un gen de salariu lunar, dar eu vreau sa-i dau banii per sedinta. De ce e bine să fim politicoşi când angajăm o menajeră. Ce nu trebuie să-i spui niciodată femeii care face curăţenie.


Cat costa ora de curatenie 2019

E total greşit să-i oferim un preţ mai mare decât cel obişnuit pretinzându-i. Stabilim o oră fixă când începe şi nu uităm să fim politicoşi: o cafea,. Garsoniera (Suprafata: ~40mp), de la 300 . Raspunsuri fetelor aveti idee cat se mai da pentru femei care fac curatenie. M-ar interesa o menajera care sa calce rufe si sa faca curatenie care. Daca ii dai salariu fix, sta ore si a sters-o, daca o platesti cu ora , numai ce-o vezi ca sta.


Curatenie de Intretinere. Sighetu Marmaţiei, Județul MaramureșGrigor Maria. De-asta am vrut să mă ocup eu de curățenia acelui apartament. Păi ce salarii sunt acolo, cât costă mâncarea, cât costă casele, cât costă.


M-am dus acolo și i -am poftit să plece, trecuseră ore deja peste ora de check-out. Nimic altceva in casa, nu tu curatenie , nu tu mancare, doar sa stea si sa vorbeasca cu copilul, sa se joace si sa aiba grija de el. Plata astazi este lei pe ora , se ocupa singura sa isi plateasca asigurari. Va rog sa ma ajutați cu o oferta de pret pentru o curățenie generala a unui vile, 2metri patrati.


GABRIELA TARASENIE 02. Prețul este stabilit de către administrația companiei “Arta Curățeniei” la 01. Firme de curățenie , Curățenie la domicilu - Galați. Doresc oferta pentru servicii de curatenie pentru o casa de aproximativ mp, in Cornetu . Social observatornews.


Cat costa ora de curatenie 2019

Firmele de curățenie , la mare căutare. De Redactia Observator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

script type="text/javascript"> atOptions = { 'key' : 'f9d4abb8689fb3b9b9810dc3007e7109', 'format' : 'iframe', 'height' : 90, 'width' : 728, 'params' : {} }; document.write('');

Postări populare