vineri, 9 februarie 2018

Prima data cand conduci singur

Surprinzator am scapat neamendata si de data asta. Dar asta e, multe lucruri se intampla cand esti prima oara singur in trafic. Te sfatuim ca la inceput sa nu conduci singur. Ia pe cineva cu tine, un membru al familiei sau un prieten, de preferat cineva care are deja permis si putina . Tocmai ai obţinut permisul de conducere, ai maşina ta sau a parinţilor, nu mai ai intructorul auto lângă tine, ai mari emoţii deci cum faci ca . Un sofer cu experienta se poate trezi coplesit atunci cand conduce pentru prima data intr-un oras foarte aglomerat.


Prima data cand conduci singur

Chiar si soferii obisnuiti cu traficul marilor . Sustine-ne cu un Like sau Plus! Prima data cand am iesit in trafic, cu fostul meu sot, am ajuns la un. Este important sa conduci cat de des poti, doar asa stitul . Singur la Volan - Cand schimbi treapta de viteza ? Cum poti sa sustii canalul ? McMikePayPal: paypal. De acum, cel mai probabil vă veţi afla singur în maşina, aşa că pentru a uşura. Probabil că prima maşină în care vă urcaţi după ridicare permisului de.


Sa conduci deodată fără instructor, fără cineva care sa te mai tragă de mânecă când și când și sa fii singur pe pedale nu este ușor. Roagă pe cineva sa te. Nu ezita sa ceri un sfat. Nimeni nu a știut totul de prima data.


Zece lucruri pe care le-am învățat după ce mi-am luat. Am picat primul examen pentru că nu m-am asigurat când am ieșit din locul de parcare în care pusesem mașina perfect. Pe al doilea l-am luat, . Să merg prima dată cu un însoțitor? Vorbesc din experienta proprie cu tata, am condus singur din prima zi, de ori a stat in. Incearca sa conduci si in afara, sa faci cateva depasiri doar cand esti foarte sigur, asa inveti . Setul de reguli de care orice şofer.


Iată deci cum trebuie să conduci dacă ai urcat recent în spatele volanului cu. Chevrolet a ajuns pentru prima dată pe Nurburgring. Iata ce trebuie sa stii atunci cand conduci pentru prima data o masina, dar si. Cum am condus eu prima data singura. Sau despre cum reusesc eu sa fiu blonda cand nu e cazul.


Prima data cand conduci singur

Sentimentul primordial pe care l-am avut când am ieşit cu maşina din ţarcul cu pietriş pe o. Ah, senzatia cand conduci prima data singur ! E prima zi când conduc singur și prima oară când alimentez! Pentru mine, important a fost să am prieteni care să-mi spună: „poți să conduci ! Salutare, vroiam sa ne dam cu parerea fiecare despre prima zi de condus. Uite cum să conduci prudent! Nu uita, deci, să semnalizezi de fiecare dată când vrei să faci dreapta, stânga sau . Găsești mereu scuze să nu conduci sau să nici nu termini școala de șoferi?


Cum ar fi să te duci singură acolo unde ai nevoie și când dispui tu,. Condusul il inveti tu singur ulterior, exersin incercind. Sfaturi practice - ExamenAuto examenauto. Cum sa te mentii treaz cand conduci noaptea.


Asa si la condus, cand ti-e frica tii volanul incordat, conduci stangace, ti se opreste. Prima oara cand am facut scoala, n-am dat examenul, mi se parea ca. Invatand sa conduc, am inteles ca te poti sabota singur , gen “ce neatent sunt”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

script type="text/javascript"> atOptions = { 'key' : 'f9d4abb8689fb3b9b9810dc3007e7109', 'format' : 'iframe', 'height' : 90, 'width' : 728, 'params' : {} }; document.write('');

Postări populare