vineri, 1 februarie 2019

Nu am viza de flotant

După expirarea acestui termen, trebuie să reveniţi la Evidenţa . Probabil ai auzit recent multe discuții pe subiectul vize de flotant. Amenzile variază în funcție de regulamentul fiecărui cămin , și nu. Românii care deţin o viză de flotant sunt vizaţi de un proiect al Guvernului, care le va restricţiona anumite drepturi. Premierul Ludovic Orban . Eu sunt inscrisa in cartea de imobil, dar nu am mai mers cu proprietarul si la politie ca sa imi fac viza de flotant , cum am mai zis, eu avand . Pot scoate pe cineva din. Viza flotant : implica riscuri?


Nu am viza de flotant

Obtinerea vizei de flotant - Forumul Softpedia postări ian. Mai multe rezultate de la forum. Procedură depunere cerere viză de reședință ( FLOTANT ). Totodată, alegătorii cu viză de flotant care nu au depus cererea la primăria unde se află noua reședință de a fi trecut în Registrul Electoral pe . Expert Forum cere eliminarea propunerii privind viza de flotant la alegerile locale : „ Nu trebuie introduse bariere suplimentare”.


Dacă stați într-o localitate și nu aveți documente care să dovedească șederea, nu veți . Mențiunea de stabilire a reședinței se acordă pentru perioada solicitată, dar nu mai mare de un an, și are valabilitate pe timpul cât persoana locuiește în mod . Un deputat vrea să schimbe legea prin care se obţin vizele de flotant , astfel încât să nu mai existe situaţii în care peste o mie de persoane să . Pentru obținerea vizei de flotant trebuie completată o cerere care se depune la Serviciul local de Evidenţă a Populaţiei, semnată şi de . Dar nu trebuie să vă îngrijoați. Primul lucru pe care l-am făcut pentru a vedea cum se poate obține viză de flotant a fost să . Notiunea de viză de flotant nu există în legislația specifică, ci aceea de stabilire a reședinței. Dacă locuiești la altă adresă decât cea . La mine in sat primarul PSD a luat toti oamenii care nu aveau domicilul aici si le-a facut viza de flotant.


Fără viza de flotant (sau modificarea adresei de reședință din buletin) nu ai dreptul sa alegi pe cel care va administra pentru următorii patru . Aplicarea vizei de flotant pe actul de identitate. Scandal între USR-PLUS şi PNL pe tema restricţionării dreptului de vot pentru cetăţenii cu viză de flotant. Alianţa USR-PLUS a transmis, . După ce primesc noul buletin trebuie să merg să-mi fac viza de flotant. Am explicat motivarea celor de zile ca termen in care sa nu mai fie acceptati ca alegatori intr-o localitate cei care isi fac viza de flotant. UE, nu aveți obligația de a solicita un document care să confirme . Nu exista obligaţia de neanuntare în cazul: - schimbării domiciliului în cadrul.


Biroul de Evidenţă a Persoanelor, declaraţia de primire în spaţiu poate fi consemnată la notarul public,. Iaşi, nu vor mai beneficia de reducere la abonamentele CTP. Actele se prezinta in ORIGINAL - nu se accepta copii legalizate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

script type="text/javascript"> atOptions = { 'key' : 'f9d4abb8689fb3b9b9810dc3007e7109', 'format' : 'iframe', 'height' : 90, 'width' : 728, 'params' : {} }; document.write('');

Postări populare