marți, 14 august 2018

Sediul social in apartamentul meu

Sediul social in apartamentul meu

Potrivit Codului fiscal, impozitul pe cladiri se calculeaza in functie de destinatia constructiei respective. Firma cu sediul social intr-un apartament : . In conditiile in care viitorul sediu social ales va fi intr-un apartament dintr-un bloc, atunci vei avea nevoie de acordul vecinilor. Sediu Social , fara desfasurare de activitati. Umilirea proprietarilor cu sedii de firma inregistrate in. Impozit apartament inchiriat de firma - Forumul Softpedia apr.


Sediul social in apartamentul meu

Expirare contract de comodat sediu social - Forumul Softpedia feb. Eliminare sediu social al firmei de la adresa X - Forumul. Mai multe rezultate de la forum. Esti PFA sau SRL cu sediul acasa? Cum iti calculezi impozitul.


Firma deduce cheltuielile cu utilitățile, prin urmare impozitul meu este mai mare. Codul Fiscal prevede că: ”În cazul clădirilor cu destinaţie mixtă . Gasirea unui apartament sau spatiu comercial ideal pentru o societate comerciala necesita timp si rabdare. Pentru a obtine un act de spatiu, intreprinzatorii vor . Radiera sediului social se va face de catre registrul comertului la care s-a facut inmatricularea societatii in baza unei hotarari judecatoresti . Pot vinde apartament daca am sediu social si cum. Sediul social în apartament de bloc şi înregistrarea mai multor firme în acelaşi spaţiu sunt, din punctul de vedere al Fiscului, metode susceptibile de evaziune . Răspunsuri Avocatnet.


Sediul social in apartamentul meu

Una din întrebările începutului de an în ceea ce priveşte aplicarea Codului fiscal este cum se calculează impozitul în cazul clădirilor deţinute de . Majoritatea acționarilor își înregistrează SRL-urile cu sediu social într-un apartament. Acest lucru se întâmplă în din cele peste 400. Află ce este sediul firmei și punctele de lucru, unde poate avea sediul o. R: Buna ziua, Apartamentul in care figureaza sediul firmei NU . Contractul trebuie înregistrat la ANAF. Alegerea unui apartament de bloc.


O altă situație des întâlnită la căutarea unui sediu social este folosirea . Cum verific daca apartamentul meu este in continuare sediu social pentru o firma. Tatal meu are deja deschisa o firma cu sediul social intr-un apartament din Pitesti. Infiintare firma SRL PFA Sediu social Bucuresti Sector Contabilitate. Hey, Am cumparat acum trei an un apartament. De asemenea, odată ce va fi promulgată legea, nu va mai exista acea prevedere ridicolă, în opinia deputatului, de a avea doar un sediu social.


Românii își vor putea deschide firme cu sediul social în apartamente fără să aibă nevoie de acordul vecinilor, dacă nu au activitate la sediu, . Se elimină acordul vecinilor pentru a avea sediu social într-un apartament în care nu. Puteti folosi ca sediu social al firmei un apartament , o casa, un spatiu de birouri etc. Daca infiintati o firma cu asociat unic puteti folosi exemplul meu de act . România a devenit țara firmelor de apartament. Studiu KeysFin: dintre IMM-uri au sediul social într-un apartament.


Am decis să cumpăr acest apartament pentru a deschide cabinetul meu propriu, cheltuielile de . Apartamentul se poate inchiria mobilat complet in scop rezidential, sau semimobilat pentru punct de lucru ori sediu social firma. Mobilierul este mixt si cuprinde .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

script type="text/javascript"> atOptions = { 'key' : 'f9d4abb8689fb3b9b9810dc3007e7109', 'format' : 'iframe', 'height' : 90, 'width' : 728, 'params' : {} }; document.write('');

Postări populare