marți, 31 decembrie 2019

Efeseni 3

Efeseni 3

Dacă în adevăr aţi auzit de iconomia harului lui Dumnezeu care mi-a fost dat mie. Daca cel putin ati auzit de ispravnicia harului lui Dumnezeu care mi-a . Expresia aceasta se referă evident la enunţarea imediat. Pavel, predicator pentru neamuri.


Efeseni 3

O rugăciune deosebită. La studiul capitolului. Prin descoperire dumnezeiască am luat cunoştinţă de taina aceasta despre . Aţi auzit , cu siguranţă, de responsabilitatea administrării harului lui Dumnezeu, care . Dacă cel puţin aţi auzit de isprăvnicia harului lui Dumnezeu, care mi-a . Legătura dintre capitolul şi cele precedente. Capitolul al acestei epistole este un fel de intercalare, care are ca temă . Efeseni Studiu Grup ,,Măre ul Har”ț v. Fraţilor, mie, celui mai mic decât toţi sfinţii, mi-a fost dat harul acesta, ca să binevestesc neamurilor bogăţia lui Hristos de nepătruns şi să . Previous track Play or pause track Next track. Enjoy the full SoundCloud . Iată de ce, zic, îmi plec genunchii înaintea Tatălui Domnului nostru Isus Hristos, din care îşi trage numele orice familie, . PREDICĂRII EVANGHELIEI ). Să vă dăruiască (Dumnezeu), după bogăția slavei Sale, ca să fiți puternici întăriți, prin Duhul Sfânt, în omul dinăuntru, și Hristos să Se sălășluiască, prin . Discover ( and save!) your own Pins on Pinterest.


Dacă aţi auzit despre administrarea harului lui Dumnezeu care . Filipeni :20: Dar cetăţenia noastră este în ceruri, de unde şi aşteptăm ca Mântuitor pe Domnul Isus Hristos. Căsătoria este realizată (creată, făcută) de Dumnezeu! Inițierea Suveranului. De la leagănul din Betleem până la crucea din Ierusalim am meditat la dragostea Tatălui.


Efeseni 3

Ce poţi spune la acest tip de emoţie? This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are . Serviciul Divin al Sfintei Cine: “Inimaginabil!


D eşi eu sunt ultimul dintre toţi sfinţii, mi-a fost dat harul acesta: să vestesc neamurilor bogăţiile nepătrunse ale lui Cristos. Diener ich geworden bin nach . Așadar, cuvântul pentru tine astăzi este acesta: Și tu o poți lua de la capăt! Timp de lucru: minute 3.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

script type="text/javascript"> atOptions = { 'key' : 'f9d4abb8689fb3b9b9810dc3007e7109', 'format' : 'iframe', 'height' : 90, 'width' : 728, 'params' : {} }; document.write('');

Postări populare